Saturday, July 31, 2010

该说些什么?

前几天在宿舍,不能上网。
有好多好多的情绪想写的可是现在感觉过了,想法也没了,反而不知道要写些什么了。
Erm...是有些什么的。
最近好像对很多事情都抱有很多意见。
有一个朋友,我可以称她为没有自知之明的朋友。抱歉我知道我过分。
她,实在是一个不太了解本身的条件但很爱批评别人的人。
她实在是我朋友群里面算是很不爱干净的人。
sorry i have to say,you are not the perfect one so please do not judge others like you are a very good manner person. Bad attitude you shown to others but you are not realize about that at all,please behave yourself and don't look down of other people even your friend. You are just funny for me.
对不起,我好像有点过态了。

Erm...还有就是。。
也许是我的问题,我很串,只是有时候。不想说话的时候请勿打扰。

Everybody is a loner, but loneliness sometimes can bring you a different definition. Love isn't the only way to escape from loneliness but i always lost to it.

No comments:

Post a Comment